POLITYKA ZWROTÓW

    Prawo do odstąpienia od umowy

    Klient będący konsumentem ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży w terminie 14 dni bez

    podania przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w

    którym klient wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i

    wskazana przez klienta weszła w posiadanie Produktu.

    Poprzez konsumenta rozumie się także osobę fizyczną zawierającą umowę bezpośrednio

    związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona

    dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu

    wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o

    Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

    Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, należy poinformować nas o swojej decyzji

    o odstąpieniu od umowy sprzedaży w drodze jednoznacznego oświadczenia wysłanego do

    nas pocztą lub drogą elektroniczną na ahoj@mojakoja.pl.

    Klient może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy stanowiącego załącznik nr

    1 do Regulaminu naszego Sklepu internetowego. Skorzystanie z wzoru formularza nie jest

    obowiązkowe.

    Aby zachować termin odstąpienia od umowy, wystarczy, aby klient przesłał informację

    dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem

    terminu do odstąpienia od umowy.

    Informujemy, iż prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje

    w odniesieniu do umów określonych w art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach

    konsumenta, m. in. w stosunku do umowy:

    a) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu,

    której po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów

    higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

    b) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według

    specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

    Skutki odstąpienia od umowy

    W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy klientowi wszystkie otrzymane od

    niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów

    wynikających z wybranego przez klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły

    sposób dostarczenia oferowany w naszym Sklepie internetowym) niezwłocznie, a w każdym

    przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o decyzji o

    wykonaniu prawa do odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu

    takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez klienta użyte w pierwotnej transakcji,

    chyba że klient wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku klient nie

    poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

    Informujemy, iż możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Produktu

    lub do czasu dostarczenia nam dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie

    nastąpi wcześniej.

    Prosimy o odesłanie Produktu na adres: Maciej Banaszkiewicz, ul. Leśna 24, 42-270

    Rzerzęczyce. Produkt powinien być odesłany niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż

    14 dni od dnia, w którym poinformowano nas o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Termin jest

    zachowany, jeżeli Produkt zostanie odesłany przed upływem terminu 14 dni. Informujemy, iż

    klient będzie zobowiązany ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.

    RĘKOJMIA ZA WADY PRODUKTU

    Zgodnie z art. 556 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny Sprzedawca jest

    odpowiedzialny względem klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną.

    Sprzedawca jest zwolniony z odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli klient wiedział o wadzie

    w chwili zawarcia umowy.

    Na podstawie art. 558 Kodeksu cywilnego w przypadku sprzedaży Produktu na rzecz klienta

    niebędącego konsumentem wyłącza się odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi.

    Poprzez konsumenta rozumie się także osobę fizyczną zawierającą umowę bezpośrednio

    związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona

    dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu

    wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o

    Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

    Dostarczenie Produktu w ramach realizacji uprawnień wynikających z rękojmi za wady odbywa

    się na koszt Sprzedawcy.

    Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada zostanie stwierdzona przed upływem

    dwóch lat od dnia wydania Produktu klientowi.

    Zgłoszenie o wadach Produktu należy przesłać drogą elektroniczną na adres

    ahoj@mojakoja.pl lub pisemnie na adres siedziby Sprzedawcy.

    Jeżeli sprzedana rzecz ma wadę, klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo

    odstąpieniu od umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności

    dla klienta wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma

    zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez Sprzedawcę albo

    Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia

    wady.

    Klient może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany

    rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że

    doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez klienta jest niemożliwe

    albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez

    Sprzedawcę.

    Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna

    Jeżeli jest to niezbędne dla oceny wad fizycznych Produkt należy dostarczyć na adres: Maciej

    Banaszkiewicz, ul. Leśna 24, 42-270 Rzerzęczyce.

    Sprzedawca odpowiada na zgłoszenie klienta w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jego

    otrzymania. Nierozpatrzenie zgłoszenia w zakreślonym terminie jest równoznaczne z jego

    uwzględnieniem.

    Sprzedawca pokrywa koszty usunięcia wad lub wymiany Produktu na nowy.

    Pobierz Apkę!
    Pobierz Apkę!
    Top